DYNASTY WARRIORS 9: Special Costume Set
Ekstra kostumer til otte officerer (ni kostumer i alt) bliver tilgængelige til brug. ▼Sådan gør du: Vælg Gallery - Characters fra titelskærmen, og vælg derefter figuren, hvis kostume du vil skifte. Vælg Regular Costume under Change Costume. Du kan også gå til et Hideaway under spillet, vælge Change Costume og så vælge Regular Costume. Derefter skal du vælge Regular Costume og så vælge figuren. I begge tilfælde skal du have gjort fremskridt nok i spillet til, at du kan vælge figuren. ▼Kostumer inkluderet i sættet: Zhao Yun (Beijing Opera-Style Costume) Sun Shangxiang (Dudou Costume) Diaochan (Dudou Costume) Wang Yuanji (Dudou Costume) Wang Yi (Dudou Costume) Guan Yinping (Dudou Costume) Lu Lingqi (Dudou Costume) Xin Xianying (Special Costume) Xin Xianying (Dudou Costume)