Dying Light – Vintage Gunslinger-samling
Intet føles bedre end god gammeldags lov og orden. Bekæmp kriminalitet som sherif bevæbnet med Oathbreaker, Onyx Thunderbolt og Deputy, mens du patruljerer dit amt i din Golden Bull-vogn. Vintage Gunslinger Bundle indeholder et nyt kostume, en ny bilfarve og byggetegninger til tre nye våben: et haglgevær, en revolver og en lang kniv. Bemærk: Indholdet kræver Dying Light: The Following-udvidelsespakken.