TechlandAction og adventureRollespil
Mere end 50 priser og nomineringer og værdsat af millioner af spillere over hele verden. Dying Light: Enhanced Edition er et fuldendt spil i en åben, postapokalyptisk verden styret af zombier. Det er nu tilgængeligt i sin mest komplette form, og du får en spiloplevelse på et helt nyt niveau. DYING LIGHT ER FORBEDRET Større, bedre og mere spændende end nogensinde før. Oplev Dying Light i sin endelige form efter adskillige forbedringer af spillet. Søg efter ressourcer, fremstil våben, og gør alt for at overleve i byen, der er lagt øde af en zombievirus. DYING LIGHT: THE FOLLOWING En stor udvidelse giver nye åbne områder og fuldt modificérbare buggyer. Gør dem til dødbringende våben, og udforsk hemmeligheden bag den mystiske kult Children of the Sun! SEASON PASS MED MERE Alt indhold, der præsenteres i løbet af det første år efter udgivelsen, inklusive multiplayerspillet "Be The Zombie" og "The Bozak Horde", ekstra missioner, et eksklusivt genstandssæt og meget mere. GRATIS DLC: 10-IN-12 Løbende opdateringer, hvor spillet får nye baner og missioner, spiltyper, fjender og unikke genstande – helt gratis!