Dying Light – L4D2 Bill & Gnome Chompski-pakke
Mød Bill og Gnome Chompski. Kender du dem allerede? Det var heldigt, for nu kommer de til Dying Light i form af en helt ny spilbar model og et tohåndsvåben. Download den nye DLC-pakke, glæd dig til de ikoniske Left 4 Dead-figurer i Harran, få det bedste fra begge verdener.