Techland Action og adventureRollespil
Bevæg dig rundt i byen som herreløs samurai med Ronin Pack, der består af tre dele, som kan downloades som gratis DLC. Saml dem alle for at få en komplet dragt og et unikt sværd. Den tredje del indeholder: - The Wise Katana sword—"Et mægtigt sværd / Til at dræbe enhver fjende / Slå hurtigt som lynet"