Dying Light 2: Stay Human - Nightrunner Bundle
Køb den nye Nightrunner Bundle. Udvis ingen nåde overfor din fjender med at smadre dem i kamp, uanset om du hjælper overlevende om dagen eller vover dig ud i natten. Denne pakke indeholder: Nightrunner Outfit – brug det, når dagene er varme og blodige. Cutting Edge Axe – en arm her, et ben dér ... Skær dine fjender i småstykker uden problemer, og lad blodet flyde i gaderne. Nightrunner Coat – hjælper dig med at holde hovedet koldt i brandvarme situationer. Nightrunner Trousers – behagelige at snige sig rundt i. Nightrunner Trainers – lydløse trin blandt nattens farer. Nightrunner Gloves – holder dine hænder varme uden at gå på kompromis manøvredygtighed. Nightrunner Mask – hellere på den sikre side. Man ved aldrig, hvem der kigger med fra skyggerne. Nightrunner Guards – sørger for, at monstrene ikke gnasker i dig ... eller i hvert fald ikke i dine underarme.