Få den komplette oplevelse i Dying Light 2 Stay Human med Digital Extras Edition! Dying Light 2 Stay Human: Digital Extras Edition indeholder: Dying Light 2 Stay Human: Reloaded Edition med "Bloody Ties"-DLC* Digitalt soundtrack Digital kunstbog Baggrund Digital tegneserie *Bemærk venligst: DLC skal downloades separat Det er 20 år, siden begivenhederne i det oprindelige spil. Virusset vandt, og menneskeheden er langsomt ved at uddø. Du spiller Aiden Caldwell, en omvandrende pilgrim, der bringer udbringer varer og nyheder, samt skaber forbindelser mellem de sidste overlevende i en ødemark hærget af zombievirusset. Dit sand mål er dog at finde din lillesøster Mia, som du efterlod som barn for at undslippe dr. Waltz’ rædselsfulde eksperimenter. Hjemsøgt af fortiden tager du til sidst beslutninger om at konfrontere sandheden, da du finder ud af, at Mia måske stadig er i live i Villedor – den sidste by på Jorden. Hurtigt opdager du, at du befinder dig i en by, der er sønderrevet af konflikter. Du må kaste dig ud i kreativ og bloddryppende kamp for at finpudse dine færdigheder, så du kan besejre zombiehorderne og finde allierede. Bevæg dig rundt i byen, løb frit på og blandt Villedors bygninger og tagtoppe i din søgen efter bytte på fjerne steder, og pas på natten. Ved hver solnedgang kommer monstrene frem. EN VERDEN EFTER UNDERGANGEN For 15 år siden blev menneskeheden destrueret af undergangen – en altødelæggende begivenhed, der forandrede verden for evigt. I 2036 er der kun nogle få bosættelser tilbage, og menneskeheden synger på sidste vers, mens en ny race spreder sig – en horde af nådesløse zombier. DAGEN ER FOR DE LEVENDE, NATTEN FOR DE INFICEREDE Om dagen forsøger de overlevende stadig at leve deres liv. På overfladen virker alt … fint. Men det er kun, indtil solen går med. Når lyset forsvinder, bliver The City overtaget af andre rædselsvækkende indbyggere. Hvis du ikke passer på og sørger for ikke at blive i mørket forlænge, kan det være, du aldrig vender tilbage. DU SKAL BEVÆGE DIG FOR AT OVERLEVE Det er ikke alle kampe, der kan vindes. Nogle gange er det bedre at stikke af, og det er du heldigvis god til. Med parkour har du gode chancer for at undslippe, når du er trængt op i en krog. Hop mellem hustage, sving dig gennem bylandskabet og meget mere. Bare sørg for at undslippe nattens uhyrer. VÆR BRUTAL OG KREATIV I en verden så farlig som den her er det kun de stærkeste, der overlever. Uanset om du foretrækker at smadre, hugge eller skære i det, der står i vejen for dig, skal du være kreativ! Ved at kombinere kamp og parkour for at bekæmpe alle former for farer kan du gode chancer for at overleve. FIRE PILGRIMME ER BEDRE END ÉN Overlevelse er nemmere, når man er sammen med sine venner. Slå dig sammen med op til tre andre spillere for at forøge jeres chancer. Opdag historien sammen, kast jer ud i Pilgrim Outpost-udfordringer, eller spred kaos i byens gader.