Dying Light 2 Stay Human: Brecken Bundle
Løb, dreng! Bliv en stærk leder, der bruger forskellige parkour-tricks som Brecken, et brag fra fortiden. Løb mod faren, eller løb væk fra den, når du har snuppet byttet. Uanset hvad du gør, så gør det for de overlevende. Test dine evner i Brecken Outfit, stød dine fjender med din Voltaic Wrench, og flyv over tagryggene med Brecken's Paraglider-dragt. Denne pakke indeholder: Brecken Outfit – før an, og bevæg dig hurtigt som en af de første løbere. Voltaic Wrench – chokér dine fjender ved at smadre deres hoved. Brecken's Paraglider – når det ikke er nok at løbe, så flyv!