Genopret lov og orden i byen, og sørg for, at alle følger reglerne, med Authority pack, der består af tre dele, som kan downloades som gratis DLC. Saml dem alle for at få en komplet dragt og en unik hammer. Den tredje del indeholder: - The two-handed Authority hammer– Når du har denne hammer i hånden, vil dine fjender hurtigt fortryde, hvis de ikke følger reglerne.