Genopret lov og orden i byen, og sørg for, at alle følger reglerne, med Authority pack, der består af tre dele, som kan downloades som gratis DLC. Saml dem alle for at få en komplet dragt og en unik hammer. Første del indeholder: - Intimidating Jacket– Iklæd dig denne jakke, og kæmp for retfærdighed! - Intimidating Cargo Pants– De kan opbevare alt det, du skal bruge til at håndhæve loven. - Intimidating High– Hold retfærdighedens fane højt med dette unikke fodtøj.