Dungeons & Dragons: Chronicles of Mystara
Dungeons & Dragons: Chronicles of Mystara kombinerer to D&D-arkadeklassikere – Tower of Doom og Shadow over Mystara – i en ultimativ pakke. Kæmp i det overdådige fantasy-univers med en række nye funktioner, inklusive HD-grafik, fire spillere kan hoppe ind/ud i samarbejde online, egne husregler, ranglister og masser af andre ekstrafunktioner.