Dungeons 4 - Deluxe Edition Upgrade (Win)
Dungeons 4 - Deluxe Edition Upgrade indeholder den digitale illustrationsbog og det digitale soundtrack, nostalgiske Dungeons 3-skins til Thalya og Ondskabshånden, samt en remaster af det klassiske Dungeons 3-kort "The Storming of Dollaran". Oplev de nostalgiske udklædninger i al deres pragt, og musikken vil helt sikkert begejstre den kulturelskende Ondskab.