Dungeons 3 - Clash of Gods
Glædesskrigene giver stadig genlyd igennem din dungeon, sammen med de melodiøse udstødelser fra fanfarekorpsets numsetrumpeter – en kakofoni af grusomhed som bliver hængende i luften efter den Ultimative Ondskabs triumf over Tanos. Men alt ondt får ende, som man siger – og det gælder også den Ultimative Ondskabs endeløse assimilation af alt godt. For nu er det tid for den Ultimative Ondskab at indtage sin trone og krone sig som verdenshersker. Men der er et lille problem der står i vejen ... selveste Lysgudinden. Hvem vinder i den endelige kamp mellem godt og ondt? Indeholder: - Den endelige kamp: Otte stemmelagte historiemissioner som sætter dine onde færdigheder på prøve. - Gudinden og den hævngerrige: To nye modstandere krydser den Ultimative Ondskabs vej og forsøger at tage hævn og udrydde alt ondt. Hellig dungeon: Tag ikke for let på de invaderende helte; ellers laver de deres egen forpost, hvorfra de kan hellige din onde dungeon til gudinden. - Mere ond magt til at regere overfladen med: Brug forposter til at bygge befæstede tårne og statuer som kan holde fjende borte. - Gør din dungeon ond igen: Tre dødbringende fælder og tre usigeligt grumme trolddomme som kan give ubudne gæster en varm velkomst – naturligvis krydret med ondskab. - Et ond konsortium: En ny samarbejdstilstand for flere spillere er kommet til din dungeon: Find sammen med din ondeste ven og mor dig med at plyndre de godes yndlingsby.