DuckTales: Remastered
DuckTales: Remastered er en smuk, håndlavet gengivelse af en af ​​de mest elskede 8-bit-titler nogensinde. Rejs tilbage i tiden, til de elektroniske spils guldalder, nu med en detaljeringsgrad, der vil tilfredsstille selv den mest hærdede Disney eller retro Capcom fan. Med håndtegnede, animerede figurer, ægte Disney-stemmer og flot malede niveaubaggrunde, fra den klassiske tegneseries tv-serier, kommer Joakim von And og familien til live, som aldrig før. Gameplayet bevarer ægtheden fra ​​sin 8-bit forgænger, det er enkelt og sjovt, med mindre ændringer der forbedrer gameplayets flow og design. Tag med på et autentisk Disney-eventyr, når Joakim von And og hans tre nevøer, Rip, Rap og Rup, rejser til eksotiske destinationer over hele verden, i deres forsøg på at finde de fem Legendariske skatte.