Drunken Fist 2: Zombie Hangover
Et hylende morsomt 3D-brawlingspil med kludedukkefysik er vendt tilbage til en rockende kamp mod de udøde! Løjerne fra Drunken Fist er tilbage med ekstra brutal hævn, når du indtager rollen som en rocker med tømmermænd i Drunken Fist 2: Zombie Hangover! Du vågner op i en by fuld af udøde horder, og din opgave er at snuble gennem gader og zombie-modstandere med den frygtløshed, som kun en beruselse kan give. Drunken Fist 2: Zombie Hangover er fyldt med blod, gore og lemmer i en afslappet low-poly-stil. Det er en finurlig overlevelsesgyser, der byder på fysikbaseret beat 'em up-action og kludedukkekampe, som ingen ædru spiller ville tage alvorligt. Det er tid til at dræne så mange flasker alkohol som muligt, finde mad til at holde dig oprejst og på en eller anden måde mønstre lidt mere kampdygtighed end dine udøde modstandere. Den lejlighedsvise faceplant vil naturligvis også ske.