Drive On Moscow
Drive on Moscow: War in the Snow, et strategispil fra de prisvindende skabere af Battle of the Bulge, inviterer dig til at overtage styringen ved et af de mest centrale slag under 2. verdenskrig! Forsvar hjemlandet med de sovjetiske tropper eller før an i et dristigt forsøg på at indtage den sovjetiske hovedstad i spidsen for aksemagterne. Som krigsfører styrer du dine tropper på et detajleret kampagnekort, mens du indtager nye områder og vælger strategier. Du skal både overvinde din modstander, enorme distancer og ekstreme vejrforhold for at sejre. Takket været det impuls- og turbaserede spilsystem kan du aktivere individuelle sektorer - men vælg med omtanke, for tiden er en afgørende faktor, og den helt rigtige timing er afgørende for at sikre den endelige sejr under kampagnen.