DRIFTCE Toyota Supra MK4-udvidelsespakke
Udvid din DRIFTCE-oplevelse ved at tilføje den legendariske Toyota Supra MK4 til din garage. Toyota Supra MK4 er den første udvidelsespakke, der udgives i DRIFTCE – og bringer en af de mest ikoniske og bemærkelsesværdige drifting-biler, der nogensinde er skabt af Toyota, ind i spillet. Supra blev produceret mellem 1992 og 2003 og har en 3-liters 2JZ-motor, 280 hestekræfter og 431 Nm og har en absurd mængde kraft bag sig, hvis den bliver bygget korrekt. Kør din helt nye bil ind i din garage, og tag dig tid til at tune den – helt ned til de mindste motordele, så den passer til din drifting-stil og de baner, du kører på. Nu er det tid til at vise verden, hvad du kan – vi ses på banen!