DreamWorks Spirit Luckys store eventyr
Hvor vil Luckys skattekort føre dig hen? Rid som Lucky på hendes trofaste mustang, Spirit, og start et vildt nyt eventyr i Miradero. Der er en prærie fyldt med spændende eventyr og vilde dyr, der kan udforskes. Med Luckys frygtløse bedste venner, Abigail og Pru, ved din side, skal du nok få det sjovt! Men du skal også passe på. Der er folk, som hestepasseren Hendricks, der er lidt for interesseret i din skattejagt. Men når de er sammen, og båndet mellem Lucky og Spirit bliver stærkere, er du klar til at blive en ægte eventyrer. Venskab, pleje og udforskning er nøglen til mysteriet - og til at overvinde skurken Hendricks. Det er et spændende og eventyrligt liv på landet. Rid over de fem forskellige regioner i Miradero, og find ting, som du kan samle, skjulte stier og dyr, der både er fredlige og farlige. Hjælp landsbyfolkene ved bland andet, at levere varer og rede dyr. Tag billeder af det smukke landskab med dit kamera, og rid Spirit til sejr i spændende hestevæddeløb. Når du vil slappe, kan du tilpasse din stil med tøj og de ting, som du har fundet på dine eventyr, eller du kan gå ind i Miradero-staldene, hvor du kan pleje og kramme Spirit. Jo stærkere jeres bånd bliver, jo længere kan Spirit ride på prærien. Kan du finde – og beskytte – den rigtige Miraderoskat?