DreamWorks Drager: Legenden om De Ni Riger
Slip din indre drage løs, og flyv hinsides The Hidden World på et flammende eventyr, hvor du skal redde Tordens familie og redde dragekongerigerne! Mærk vinden mod dine skæl, mens du suser og dykker gennem uudforskede riger. Brug din fart, hale og kløer til at besejre de værdige fjender og gigantiske dragebosser, der står i vejen for dig. Øg Tordens og hans venners niveauer, så de kan blive de ultimative dragehelte og få nye evner og kræfter. Kun du kan bringe freden tilbage til isens, lidens, mørkets og de andre forbundne riger. Pust til ilden i dit bryst, og stig til himmels: Night Lights og resten af dragernes fremtid afhænger af dig!