Den ultimative udgave af det seneste kapitel i den legendariske rollespilsserie. Du skal ud på et episk eventyr som The Luminary – den udvalgte – i en verden, hvor man hellere ser ham død end levende. The Luminary og hans unikke gruppe af loyale følgesvende arbejder sammen for at overleve angreb fra banditter og besejre de mørke kræfter, som planlægger at skabe totalt kaos i verdenen Erdrea. Udforsk den enorme verden i DRAGON QUEST, og væk dine kræfter til live i dette eventyr, du bare ikke må gå glip af! – OPKLAR ET EPISK MYSTERIE I EN MEDRIVENDE FORTÆLLING – Du er The Luminary, en helt, som jages og skal løse mysteriet om sin skæbne. – SAML EN GRUPPE FARVERIGE AKTØRER – Med dig på rejsen har du en gruppe elskelige eventyrere med omfattende baggrundshistorie og personlighed. – UDFORSK EN ENORM, SMUK, LEVENDE VERDEN – Der venter spænding om hvert et hjørne. Der er nye områder, du kan besøge til fods, på hesteryg eller til monsters. – DELTAG I KLASSISKE TURBASEREDE KAMPE MED MODERNE ELEMENTER – Mekanikken er enkel nok til begyndere, men har dybde nok til at stille selv mangeårige fans tilfredse. – MOR DIG, MENS DU REDDER VERDEN – Der er tonsvis af sidemissioner og fængende minispil, hvilket i alt giver indhold til et stykke over 100 timers spil. – PRØV KRÆFTER MED DRACONIAN QUEST-UDFORDRINGEN – Disse valgmuligheder kan ses, når du starter et nyt spil, og giver dig mulighed for at lave din egen sværhedsgrad. DEFINITIVE EDITION-INDHOLD Omfatter det kritikerroste DRAGON QUEST XI samt masser af nyt indhold, funktioner og forbedringer, man bliver glad af.