Dragon of Dojima Skin
Dragon of Dojima Skin DLC indeholder et Kazuma Kiryu-skin, der kan bruges som kosmetisk genstand til Sakamoto Ryoma. Denne DLC er kun indeholdt i Digital Deluxe-versionen eller DLC Deluxe Upgrade Bundle og kan ikke købes separat.