Dragon Ball Z: Resurrection of « F »-pakke
Helt nyt indhold fra filmen Dragon Ball Z: Resurrection of "F". Få fingrene i 3 nye figurer: Golden Frieza, SSGSS Vegeta og SSGSS Goku. Jaco, den første figur, som Akira Toriyama nogensinde lavede, er også med i pakken. Desuden finder du: 5 parallelmissioner 2 mestre 8 mestermissioner 14 bevægelser 1 tilbehør 7 Z-sjæle Samt Turtle Hermit-kostumesættet.