DRAGON BALL Z: KAKAROT - TRUNKS - THE WARRIOR OF HOPE
Oplev de hårde kampe i Trunks' liv i en verden uden håb i denne nye historie! Goku er død pga. en virus i hans hjerte, og verden er blevet lagt øde af androiderne. De overlevende krigere, Trunks og Gohan, kæmper for at beskytte planeten. DLC-pakken indeholder: – En ny historie – Nye Super Attacks – Nye Soul Emblems – Andet Du kan spille med TRUNKS – HÅBETS FORKÆMPER uden at have gennemført hovedhistorien.