DRAGON BALL Z: KAKAROT - Goku's Next Journey
En historie, der foregår efter DRAGON BALL Z KAKAROTs hovedhistorie ... Oplev det endelige kapitel af DRAGON BALL Z anime! Der er gået ti år siden den episke kamp mod Majin Buu. Goku skal til at deltage i World Tournament for første gang i et stykke tid, da en mystisk dreng ved navn Uub viser sig for ham. Han er en reinkarnation af Majin Buu og en modstander, som Goku har set frem til! Uub, som stadig ikke ved, hvordan man bruger sin Ki eller flyver, vokser op under kampen og begynder at dyste mod Goku på lige fod. Hvordan mon kampen mellem Goku og Uub ender?? DLC'en indeholder: - Ny historie - Nye Super Attacks - Nye Soul Emblems - Andet *Du kan spille indholdet uden at have gennemført grundspillet. *Dette produkt er også inkluderet i Sæsonpas 2. Vær venligst opmærksom på dobbeltkøb.