DRAGON BALL Z: KAKAROT Deluxe Edition
Genoplev historien om Goku og andre Z-fightere i DRAGON BALL Z: KAKAROT! Foruden episke kampe byder DRAGON BALL Z også på en verden fuld af spændende liv, som du skal kæmpe, fiske, spise og træne dig igennem med Goku, Gohan, Vegeta og andre hovedpersoner fra serien. Udforsk de nye områder og eventyr på din vej gennem historien, og knyt stærke bånd til andre helte fra DRAGON BALL Z-universet. Deluxe Edition inkluderer: ・Spillet ・Et kogeredskab, der permanent booster din figurs Ki-ATK og HP ・Sæsonpas (2 originale episoder og en ny historie)