DRAGON BALL Z: KAKAROT - 23rd World Tournament
Oplev den historie, der fører til hovedplottet i DRAGON BALL Z: KAKAROT og 23rd World Tournament, hvor der opstod en masse kaos! Dette ekstra scenarie giver dig endnu en grund til at spille DRAGON BALL Z: KAKAROT. Der er gået tre år, siden kampen mod King Piccolo sendte rædsel gennem verden. Goku, som er blevet en ung mand, bliver konfronteret af Ma Junior, reinkarnationen af King Piccolo. Ma Junior deltog i Tenkaichi Budokai (World Tournament) for at få hævn over Goku, som havde knust ham i fortiden. Kampen om verdens skæbne og titlen som Tenkaichi (den bedste i verdensturneringen) starter nu! Denne DLC indeholder: - Ny historie - Nye Super Attacks - Nye Soul Emblems - Andet *Indholdet kan spilles uden at gennemføre hovedhistorien. *Dette produkt findes også i Sæsonpas 2. Vær opmærksom på dobbeltkøb.