Dragon Ball Xenoverse GT-PAKKE 1
Udvid din oplevelse i det unikke Dragon Ball Xenoverse-univers med denne GT-udvidelsespakke 1: - 3 spilbare figurer (GT Goku, Pan, GT Trunks) - Episoder og missioner - Mestre og mestermissioner - 1 bane - Evner, kostumer og tilbehør - Z-sjæle Dette indhold lader dig synke længere ned i fortællingen i Dragon Ball Z og Dragon Ball GT – enten som en del af grundspillet eller ved at rejse rundt i Toki Toki City i selskab med andre spillere.