DRAGON BALL XENOVERSE 2 - STP Medal x500
Giver 500 STP Medals. Dette er en spilvaluta, der kan veksles til forskellige genstande i Medal Shop i DRAGON BALL XENOVERSE 2 og andre lokaliteter.