TP Token Special Bonus indeholder: - 7.000 TP Tokens TP Tokens er en valuta i spillet, der kan byttes til diverse genstande i butikken og Spirit Siphon. *Denne genstand er kun tilgængelig i en begrænset periode fra 26/2/2025 til 30/7/2025, og dette kan ændres. *Dette produkt kan kun købes én gang per konto og kan ikke refunderes.