DRAGON BALL FighterZ - Stamps: Girls Pack
Denne pakke med tre mærker viser nogle af de mest berømte heltinder fra DRAGON BALL-universet: Bulma og Android 18. Men også Android 21, en helt ny figur, hvis udvikling blev tilset af selveste Akira Toriyama. Mærkerne kan bruges i online-lobbyen, men også i Replay-spiltypen til at udtrykke dig selv og interagere med andre spillere. DRAGON BALL FighterZ-spillet nødvendigt; sælges separat.