Spiludvidelsen The Black Emporium tilføjer spillet fire butikker, som sælger episke våben, kraftfuldt tilbehør, fremstillingsmaterialer, plantegninger og andre genstande, der er svære at finde. Lav dit ansigt om med Forandringernes spejl. Med The Black Emporium, som er tilgængeligt på krigsbordet, får du endnu flere muligheder for at tilpasse dit spil. Download det gratis i dag!