Indholdspakken The Spoils of the Qunari føjer nye genstande til din inkvisition inspireret af Par Vollens stil! Bring Qun-kulturen til Skyhold, og vis alle, at du tror på disciplin, mens du hylder Qunari-folket med genstande som krigertronen og forskellige skulpturer. The Spoils of the Qunari-indholdspakken byder på to unikke sæt rustninger, inklusive Arishok-rustningen samt tegningerne til nye genstande, som du kan lave til dit hold. Rid gennem Thedas på ryggen af et pansret ridedyr, og nedkæmp dine fjender i Quns navn!