The Dragon Age: Inquisition - Dragonslayer-multiplayerudvidelsen tilføjer kampe med fuldvoksne drager i et nyt, unikt område og introducerer tre nye spilbare figurer: En avvar skywatcher, en virtuos, der spiller dødbringende musik, og Isabela - selveste røverdronningen fra Eastern Seas. Forbered dine agenter på kampe mod elementerne, og tilkæmp dig din plads blandt de legendariske dragedræbere!