Drag race-pakken
Test dine reflekser og try sømmet i bund med en helt ny spiltype når du downloader Drag race-pakken! Få tre forrygende hurtige specialbyggede drag-biler, et nyt drag-mesterskab til singleplayer og tre nye drag-baner i GRID Autosports miljøer.