Double-O Yuri - Awesomenauts Assemble! Kostume
Dette indhold vil låse op for et kostume til Yuri i Awesomenauts Assemble! Hvis du ikke har låst op for denne karakter endnu, vil du automatisk låse op for den ved køb af dette kostume.