Forudbestil nu for at få Void DOOM Slayer-skin ved lancering. BLIV THE SLAYER I EN MIDDELALDERKRIG MOD HELL DOOM: The Dark Ages er en prequel til de kritikerroste spil DOOM (2016) og DOOM Eternal, udviklet af id Software, som fortæller den legendariske oprindelseshistorie om DOOM Slayers vrede. I tredje kapitel af den moderne DOOM-serie følger spilleren i DOOM Slayers blodige fodtrin i en mørk og ondskabsfuld middelalderkrig mod Hell. DOOM FOR ALLE SLAYERS En mørk fantasy- og sci-fi-oplevelse for singleplayer med de vilde kampe og fantastiske billeder, der kendetegner den uforlignelige DOOM-franchise, drevet af den seneste idTech-spilmotor. De justerbare sværhedsgrader gør spillet til den perfekte introduktion, uanset om du er ny til serien eller en langvarig fan. OVERTAG TRONEN I HELL Du er et supervåben for guder og konger, der kan flænse fjender med dine altødelæggende favoritter, såsom en Super Shotgun, og du kan samtidig dykke ned i et nyt udvalg af knogleknusende våben, inklusive den alsidige Shield Saw. Spillere kastes ud i kamp på de dæmoninficerede slagmarker i de ondskabsfulde og jordnære kampe, som det oprindelige DOOM er kendt for. DIN VREDES OPRINDELSE Oplev oprindelseshistorien om DOOM Slayers vrede i en legendarisk og actionspækket fortælling. DOOM Slayer nedkæmper dæmonhorderne i sit hverv som supervåben for guder og konger, men dæmonernes leder vil knuse Slayer og selv blive rigets eneste frygtede væsen. Oplev legendens tilblivelse, når Slayer udfordrer hele Hell og vender krigens gang. OPDAG UKENDTE RIGER På sin færd for at knuse legionerne i Hell må Slayer kæmpe i helt nye riger. Mystik, udfordringer og belønninger gemmer sig i skyggerne på de ødelagte borge, storslåede slagmarker, i skumle skove, helvedessyn og i verdener hinsides. Bevæbnet med den mægtige Shield Saw skal du hugge dig vej gennem en mørk verden, fyldt med farer og hemmeligheder, i id Softwares største og mest vidtstrakte baner til dato.