Doctor Who: The Edge of Reality
Brug den soniske skruetrækker, når du slutter dig til den 13. doktor (med stemme af Jodie Whittaker) på en mission for at frelse universet og på vejen møder den 10. doktor (med stemme af David Tennant i en gæsteoptræden). Oplev et uforglemmeligt eventyr gennem tid og rum, hvor du møder rædselsvækkende monstre og løser et hjernebrydende mysterie!