Doctor Who: The Edge of Reality - Luksusversion
Yderligere fire soniske skruetrækkere og handsker, der inkluderer: 12. doktors soniske skruetrækker 11. doktors soniske skruetrækker 10. doktors soniske skruetrækker 9. doktors soniske skruetrækker Gallifreyan: Læderhandsker 12. doktor: Sorte handsker Cyberman: Handsker River Song: Handsker Brug den soniske skruetrækker, når du slutter dig til den 13. doktor (med stemme af Jodie Whittaker) på en mission for at frelse universet og på vejen møder den 10. doktor (med stemme af David Tennant i en gæsteoptræden). Oplev et uforglemmeligt eventyr gennem tid og rum, hvor du møder rædselsvækkende monstre og løser et hjernebrydende mysterie! ORIGINAL DOCTOR WHO-HISTORIE Træd ind i Kaosverset, hvor selve virkeligheden trues af en række tidsødelæggende fejl, og samarbejd med to formidable doktorer, mens I forsøger at afdække et dybere mysterie. NY FJENDE AFSLØRES Konfrontér en rædselsvækkende ny trussel, og udfordr klassiske Doctor Who-monstre, der inkluderer dalekker, grædende engle og cybermænd. SPÆNDENDE ADVENTURE-SPILOPLEVELSE Doctor Who: The Edge of Reality, nu til ikke-VR-platforme, byder på helt nyt gameplay, nye udfordringer og nye steder at udforske i en genfortalt og udvidet historie, som bygger videre på det foregående spil, Doctor Who: The Edge of Time.