DOA6 Seaside Eden-kostumesæt
Et sæt Seaside Eden-kostumer til 26 figurer. Figurer: Zack, Tina, Jann Lee, Hayabusa, Kasumi, Helena, Bass, Kokoro, Hayate, Leifang, Ayane, Eliot, La Mariposa, Brad Wong, Christie, Hitomi, Bayman, Rig, Mila, Marie Rose, Nyotengu, Honoka, Raidou, Diego, NiCO, Phase 4. ■ Bemærk: - Dette produkt følger med Season Pass 2. Vær opmærksom på ikke at købe det to gange. - Produktet indeholdt i dette sæt kan også købes separat. Undgå venligst at købe det samme produkt to gange. - Du skal have installeret den nyeste opdatering, før du bruger dette indhold. - Du skal købe figuren, før du bruger dette indhold.