DOA5LR Valentinsdag outfit - Hayate
Et sødt lille outfit der får hjertet til at banke! Bliv forelsket i din yndlingskarakter påny. Dette outfit kan ikke ødelægges. *Dette outfit er også inkluderet i Valentingsdag sættet med 34 outfits. *Du skal have den seneste opdatering installeret for at bruge dette indhold. *En gratis download af DOA5LR Costume Catalog LR24 og 25 er nødvendig.