DOA5LR Ultimate Jann Lee Indhold
Inkluderer de følgende 2 outfits til Jann Lee: ・Halloween 2013 ・Halloween 2014 *Du skal have den seneste opdatering installeret for at bruge disse outfits. *Vær forsigtig med ikke at købe outfits du allerede har købt til DOA5U.