DOA5LR Ultimate Bass Indhold
Inkluderer de følgende 3 outfits til Bass: ・Halloween 2013 ・Halloween 2014 ・Politi *Du skal have den seneste opdatering installeret for at bruge disse outfits. *Vær forsigtig med ikke at købe outfits du allerede har købt til DOA5U.