DOA5LR Nye kæmpere sæt
Hent denne for at bruge karaktererne Marie Rose, Phase 4, Nyotengu, Raidou og Honoka i Dead or Alive 5 Last Round. *Du skal have den seneste opdatering installeret inden du bruger dette indhold. *Disse karakterer kan i fremtiden blive tilbudt som en gratis prøve i en begrænset periode.