DOA5LR Ninja 2015 Outfit-sæt
Dødsensfarlige ninja-dragter til shinobi fra Dead or Alive serien. Dette sæt indeholder 1 outfit hver til Kasumi, Ayane, Hayabusa og Hayate. *Dette sæt blev tidligere distribueret af forhandlere som gave ved køb af DOA5LR. Vær forsigtig med ikke at købe outfits du allerede ejer. *Du skal have den seneste opdatering installeret inden du bruger disse outfits.