DOA5LR Ninja 2015 Kasumi
Dødsensfarlige ninja-dragter til shinobi fra Dead or Alive serien. *Dette outfit blev tidligere distribueret af forhandlere som gave ved køb af DOA5LR. Vær forsigtig med ikke at købe indhold du allerede ejer. *Dette outfit er inkluderet i Ninja 2015 outfit-sæt. *Du skal have den seneste opdatering installeret inden du bruger dette outfit. *En gratis download af Costume Catalog LR01 er nødvendig.