DOA5LR Lokkende Mandarin-kjole - Phase 4
Smukt mandarin-kjole outfit til Phase 4. *Et sæt der omfatter 17 outfits til 17 karakterer herunder også Phase 4. Vær forsigtig med ikke at købe det samme indhold to gange. *Du skal have den seneste opdatering installeret for at bruge dette indhold. *En gratis download af DOA5LR Costume Catalog LR43 er nødvendig. *Du skal købe den nødvendige karakter, inden du kan bruge dette indhold.