DOA5LR Lokkende Mandarin-kjole - Lisa
Smukt mandarin-kjole outfit til Lisa. *Et sæt der omfatter 17 outfits til 17 karakterer herunder også Lisa. Vær forsigtig med ikke at købe det samme indhold to gange. *Du skal have den seneste opdatering installeret for at bruge dette indhold. *En gratis download af DOA5LR Costume Catalog LR43 er nødvendig. *Du skal købe den nødvendige karakter, inden du kan bruge dette indhold.