DOA5LR Honoka Karakter + Debut Outfitsæt
Få Honoka, den nye tilføjelse til DOA5LR's kamphold, samt 5 af hendes outfits! Indeholder karakteren Honoka til Dead or Alive 5 Last Round sammen med hendes Julemandens Hjælper-, Cheerleader-, Sexy Bunny-, Sygeplejerske- og Stuepige-outfits til Honoka. *En gratis download af DOA5LR Costume Catalog 2 er nødvendig. *Du skal have den seneste opdatering installeret inden du bruger disse outfits.