DOA5LR Honoka Debut Outfit-Sæt
Få 5 outfits til Honoka! Indeholder Julemandens Hjælper-, Cheerleader-, Sexy Bunny-, Sygeplejerske- og Stuepige-outfits til Honoka. *Du skal have den seneste opdatering installeret inden du bruger disse outfits.