DOA5LR: Core Fighters - Mandlige kæmpere sæt
Hent denne for at kunne bruge alle mandlige kæmpere i Dead or Alive 5 Last Round: Core Fighters. Denne pakke indeholder oplåsning af karaktererne Zack, Eliot, Brad Wong, Bayman, Rig, Gen Fu, Akira, Ein, Leon, Jacky,Jann Lee,Bass og Raidou. Dette kan i fremtiden blive tilbudt som en gratis prøve i en begrænset periode.